Meer omzet met dezelfde bezoekers

Meer omzet met dezelfde bezoekersaantallen? Eigen & Wijze realiseert dit voor je met conversie optimalisatie.

Wat is conversie optimalisatie eigenlijk?

Een conversie is een actie waarvan jij wilt dat bezoekers deze uitvoeren. Dit kan bijvoorbeeld een aankoop in je webwinkel zijn, maar ook een aanmelding voor de nieuwsbrief of het downloaden van een productcatalogus.

Analyseren

Met Google Analytics analyseren we je website. Waar wordt wel en niet op geklikt? Vinden bezoekers snel wat ze zoeken? Worden ze aangesproken om actie te ondernemen? En kunnen ze dit eenvoudig doen? Wij onderzoeken dit en vatten dit samen in verbeterpunten.

Test 1, 2, 3

Met testen, testen en testen zoeken we naar de beste oplossingen voor de verbeterpunten. Hiervoor gebruiken we onder andere A/B testen. Je laat een deel van de bezoekers variant A zien en een ander deel van de bezoekers variant B. Wordt er vaker op variant B geklikt? Dan voeren we deze knop door in je website.

Bezoekers omzetten in klanten

Door strategisch te testen met teksten, afbeeldingen, links, banners, bestelformulieren en buttons analyseren we wat het beste werkt. Zo optimaliseren we de conversie van je website en zetten we bezoekers om in klanten.

Trefzeker met Eigen & Wijze

Conversie optimalisatie kun je gerust aan ons uitbesteden. In Google Analytics zie je met eigen ogen het resultaat van iedere actie. Hoe trefzeker wil je het hebben? Maak nu vrijblijvend een afspraak.

Weten hoe je website scoort?
Of bel 058 216 44 65

Ontvang GRATIS nieuwtjes over o.a. zoekmachine optimalisatie in je mailbox!